infokiosk multimedialny (1)
produkcja

funkcji cyfrowej tablicy menu, o których musisz wiedzieć

Cyfrowe infokisoki to wyświetlacze, których wiele restauracji szybkiej obsługi (QSR) używa do jasnego przedstawiania serwowanych przez nich pozycji. W przeciwieństwie do tradycyjnych menu drukowanych, cyfrowe infomaty menu mogą być żywe i przyciągać wzrok. W rzeczywistości ten wyświetlacz jest często pierwszą rzeczą, którą zauważy klient, zbliżając się do restauracji. QSR pojawiły się na cyfrowych tablicach menu w tak dużej liczbie, że w 2020 roku stanowiły nawet 20% branży digital signage.

Jednym z głównych powodów, dla których tak wiele QSR przyjęło cyfrowe tablice menu, są oczekiwania klientów. 74% klientów w restauracjach twierdzi, że efektywne wyświetlanie menu jest ich najwyższym priorytetem. Jeśli klienci nie będą przyciągani przez Twój wyświetlacz, prawdopodobnie nie będą dalej szukać i pójdą dalej.

McDonald’s był jednym z pierwszych, który zainstalował kioski informacyjne menu w dużych ilościach, od tego czasu podążyło za nim wiele znanych nazwisk, w tym Starbucks, Pizza Hut i Krispy Kreme. Jeśli chcesz dołączyć do tych firm i wdrożyć te wyświetlacze w swojej firmie , czytaj dalej, aby dowiedzieć się, co musisz wiedzieć o cyfrowych tablicach menu.

1. Sprzęt

Klasa handlowa

Aby wywrzeć jak największy wpływ na potencjalnych klientów, upewnij się, że cyfrowa tablica menu to coś więcej niż zwykły telewizor. Wyświetlacz klasy komercyjnej jest zbudowany do pracy 24/7, taki jak cyfrowe wyświetlacze okienne LamasaTech , co jest wymagane w przypadku większości QSR. Oznacza to, że Twoja cyfrowa tablica menu nie będzie wymagała żadnych przestojów, więc możesz stale komunikować się z klientami, zapewniając, że nie przegapisz potencjalnej sprzedaży.

Jasność

Innym ważnym czynnikiem, o którym należy pamiętać, są możliwości jasności cyfrowej tablicy menu. Jasność pomaga zachować widoczność ekranu i przeciwdziała wpływowi światła słonecznego na ekran. Lokalizacja wyświetlacza określi, jakiego poziomu jasności będziesz potrzebować. Na przykład tablice menu umieszczone w oknie będą wymagały większej jasności ze względu na wysoki poziom światła słonecznego, który może oddziaływać na ekran. W takim przypadku będziesz potrzebować cyfrowej tablicy menu, która może osiągnąć około 1500 nitów. Jeśli umieścisz go w miejscu zakupu z dala od okien, potrzebujesz tylko wyświetlacza o mocy około 500 nitów. Dzięki temu uzyskasz wyraźny obraz, który nie jest zbyt jasny, co pozwoli Twoim klientom na kontakt z Twoim cyfrowym oznakowaniem.

2. Oprogramowanie

Aby w pełni korzystać z cyfrowej tablicy menu, potrzebujesz platformy digital signage . Jest to system zarządzania treścią, który umożliwia uporządkowanie multimediów i ustawienie tego, co jest wyświetlane na ekranie.

Planowanie

Szczególnie przydatną funkcją oprogramowania Digital Signage, takiego jak PeakSignage , jest planowanie. Pozwala to z wyprzedzeniem organizować zmiany na wyświetlaczu. Na przykład Twoje menu śniadaniowe może kończyć się o godzinie 11:30, więc chcesz, aby Twoja tablica menu nie wyświetlała w tym czasie produktów śniadaniowych i ofert. Korzystając z funkcji planowania w digital signage, możesz sprawić, że wyświetlacze automatycznie zmienią się w menu lunchowe o 11:30. W porównaniu z tradycyjnymi menu drukowanymi pozwala to zaoszczędzić czas i pieniądze Tobie i Twoim pracownikom. Nie będziesz już musiał ręcznie wymieniać różnych menu, a koszty drukowania zostaną zmniejszone, ponieważ nie będziesz potrzebować wielu zestawów menu.

Oparta na chmurze

Dzięki oprogramowaniu opartemu na chmurze możesz uzyskać dostęp do swoich treści z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu, które ma dostęp do nowoczesnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że możesz dostosować zawartość i to, co jest wyświetlane na ekranach, bez konieczności bezpośredniego przechodzenia do lokalizacji cyfrowych tablic menu. Zaletą, jaką to zapewnia, jest to, że zawsze możesz upewnić się, że Twoje ekrany wyświetlają właściwą treść i wprowadzać szybkie zmiany, które natychmiast aktualizują się na ekranach.

3. Cyfrowe tablice menu nie są statyczne

Jedną z największych różnic między tradycyjnymi menu drukowanymi a cyfrowymi tablicami menu są efekty, które można dodać. Cyfrowe tablice menu umożliwiają dodanie animacji i życia do menu. Dodanie ruchu to świetny sposób na przyciągnięcie wzroku, ponieważ ruch przyciągnie uwagę klientów, podczas gdy statyczny obraz może wtopić się w tło.

W 2020 r.  96% konsumentów zwiększyło konsumpcję filmów, a 9 na 10 widzów stwierdziło, że chce oglądać więcej filmów marek i firm. Dzięki treści wideo, która ma obecnie ugruntowaną pozycję jako najczęściej używany i pożądany rodzaj treści, pokazuje, jak ważny może być ruch w Twoim cyfrowym oznakowaniu.

Jakie rodzaje animacji możesz dodać do swojej cyfrowej tablicy menu, aby wykorzystać możliwości urządzenia i wymagania klientów?

  • Przedmioty lub ceny mogą rosnąć i zmniejszać się
  • Animacja może przepływać z jednego ekranu na drugi, może to być przejście lub postać, która przechodzi z ekranu na ekran
  • Przesuwanie nowych sekcji menu na ekran
  • Niech każda część promowanego przedmiotu pojawia się jedna po drugiej, tworząc ostateczny obraz

4. Zaktualizuj zawartość

Głównym problemem związanym z tradycyjnymi drukowanymi menu i tablicami menu jest to, że wprowadzanie zmian w trakcie kampanii może być kosztowne. Wynika to z kosztów druku wymaganych do ponownego wydrukowania wszystkich menu biorących udział w kampanii. Dzięki cyfrowej tablicy menu zmiany można wprowadzać w dowolnym momencie i natychmiast odzwierciedlać na ekranach.

Korzystając z oprogramowania do digital signage, takiego jak PeakSignage , możesz w dowolnym momencie zmienić projekt swoich treści. Zapewnia to większą elastyczność w porównaniu z tradycyjnymi planszami do drukowania menu. Nie będziesz musiał polegać na innych stronach, takich jak projektanci i firmy poligraficzne, aby wprowadzić poprawki i stworzyć wydruki. Oszczędza to nie tylko koszty tych usług, ale także czas, ponieważ możesz natychmiast wprowadzić zmiany.

Jest to ważne, ponieważ pozwala zareagować na dane, które zebrałeś na temat swojej kampanii. Na przykład, jeśli klienci nie odpowiadają na określony produkt w bieżącym projekcie, możesz go edytować, aby nadać temu elementowi większą widoczność na ekranie. Prawie 30% klientów uważa, że ​​cyfrowe menu ma wpływ na zakup produktu.

Dzięki temu będziesz w stanie znacznie szybciej zareagować na swoje odkrycia i skorzystać z tego, czego się nauczyłeś. Daje to szansę na dokonanie dodatkowej sprzedaży, której nie dokonałbyś, gdybyś był zmuszony czekać na nowe wersje drukowane swojego menu.

5. Strategiczne umiejscowienie

Cyfrowe tablice menu można umieścić w dowolnym miejscu wokół restauracji, nie tylko w tradycyjnym miejscu nad punktem sprzedaży. Witryna jest często skuteczniejszym sposobem na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów przechodzących obok, ponieważ jest bardziej prawdopodobne, że zobaczą i zaangażują się w wyświetlane treści.

Kolejną zaletą umieszczania cyfrowych tablic menu w więcej niż jednej lokalizacji jest możliwość dostosowania zawartości między lokalizacjami. Na przykład Twoja witryna może promować ofertę, aby zachęcić klientów do restauracji, podczas gdy tablica menu w pobliżu miejsca oczekiwania pokazuje konkretny przedmiot, którego chcesz sprzedać więcej. Pozwala to przetestować skuteczność kampanii w różnych lokalizacjach, aby określić, jak najlepiej wykorzystać cyfrowe tablice menu i treści.